Van aki lufikat hajtogat a Youtubeon!


A Magyar Youtube Videósok közössége csoportban rengeteg feltörekvő videós van, akik nem kapnak elég teret és figyelmet, így ennek a rovatnak pont az lesz a célja, hogy felhívjuk a minőségi bár kicsi táborral rendelkező videósokra a figyelmet. Kezdjünk is bele!


Az első interjúalanyunk nem más mint Gergő Lufis Világa. Gergő jelenleg kb. 2 ezer feliratkozóval és  körülbelül 77 ezer összemegtekintéssel büszkélkedhet.

Kérdés: Nálad kicsit személyesebb kérdéssel indítunk hisz nem mindennapi szakmában tevékenykedsz. Hogy jött az egész?

Gergő: Egy rendezvényszervező cégnél dolgoztam és egy rendezvényre, ami egyébként az Úszó Európabajnokság volt, nem találtunk lufist. Így rám maradt, hogy megtanuljam és beugorjak. (nevet)


Miért indítottál Youtube csatornát ilyen témában?

Azért, mert szerintem a tehetségem és a tudásom megmutatni való dolog. Erre pedig a YouTube kiváló platform.

Milyen mérföldköveket értél már el amire büszke vagy, illetve mi az amit nagyon szeretnél elérni?

Pár napja elértem a 2000 felriatkozót, azóta pedig lassan 2500 van.
Mindenképpen szeretnék tízezer feliratkozós magasságig eljutni.
Lufikkal pedig amire a legbüszkébb vagyok az az, hogy a Gemar Balloons nemzetközi léggömbnagyköveteként Amerikában képviselhetem őket. Las Vegasban és Floridában is.


Jelenleg még nem annyira felkapottak a videóid, pedig minőségileg és tartalmilag is elég jó. Szerinted mi kell ahhoz hogy berobbanjon a siker? Hisz konkurenciád nem nagyon akad a magyar youtubeon.

Szerintem az, hogy az éppen aktuális témákat lovagoljuk meg. Most pl. Venom, Halloween meg a most pörgő témák. Aztán pedig sokkal jobb helyre sorol a YouTube. A felkapottság pedig majd a nagy táborral jön remélem. :-)

 

Mi szerepel az öt éves tervedben? Merre felé halad majd szerinted a csatorna, és a youtube?

A Youtube marad állócsillagként. Szerintem lesz egy óriási változás a témákban, hiszen mindenki látja, hogy a mostai clickbait és agyatlan tartalom csak rövid távon működik, így remélem a külföldi csatornákhoz híven feltűnik majd itthon is jó pár új fajta csatorna.
Én például nagyon bírom Captain Disillusion-t.


Ha tetszett az interjú jelezd nekünk, illetve csatlakozz a videó csoporthoz ha még nem vagy tagja. Ja, és persze mindenképp kövessétek Gergőt, akinek ezúton is sok sikert és feliratkozót kívánunk!

Megjegyzések