Pesten fotóztam avagy süllyed a nagy hajó


A Pesten fotóztam facebookos fotós közösséget már korábbi cikkünkben említettük, akkor az egyik legjobb csoportnak tituláltuk. Azóta viszont sok víz lefolyt a Dunán. Szó szerint is.
A probléma már régóta jelen van, mostanság elkezdtek a telefonnal készült képek is feltörni és egyre több ideig fent maradni a csoportban.

Némelyik egész jók sikerült, látszott hogy sokat foglalkoztak vele, ezekkel nem is volt probléma.
De aztán jött a jelenség,
"Szép volt a napfelkelte, mentem melóba, előkaptam a mobilom, lőttem egy jó képet, majd feldobtam a csoportba."
Ahogy egyre több ilyen érkezett úgy kezdte a csoport elveszíteni a színvonalát.
Most az adminok ezt igyekeznek helyreállítani, majd beszámolunk mi is az eredményről.

Egy másik fontos probléma viszont az adminok körében érkezett, amit eddig egy feltöltött képemnél sem tapasztaltam. 2017. 07. 09.-én kiment egy képem a csoportba, mutatom melyik:

Kacsa etetés by Szabó Viktor on 500px.com

A képet szinte rögtön eltávolították, körülbelül 1-2 lájk érkezett rá, és volt nincs.
Ennek kapcsán írtam is rögtön az egyik adminnak hogy mi történt, tényleg törölték-e és hogy miért.
A válasz egyszerű volt:
"a kép értelmetlen és öncélú"
Köszöntem.
Szerintem kreatív és jópofa, de akkor ezzel egyedül vagyok.
A képem törlését még fel is dolgoztam, de amikor szembe jön velem 2 nappal később egy ilyen kép, sok like és sok komment társaságában, akkor enyhén szólva is
wátöfák?!
érzés kerít hatalmába.



Várom hasonló témában észrevételeiteket és megjegyzéseiteket!
Köszönöm a figyelmet.

Megjegyzések

Megjegyzés küldése