Mi az az unsplash?


Már korábban írtam az unsplash oldalról felhasználói szemszögeből, most viszont a gurushot-hoz hasonlóan kielemezném az oldalt fotós vagy tartalomgyártói szemmel is.
Akik követnek instagramon bizonyára tudják hogy rengeteg fotós oldalon jelen vagyok.
Ezekről videó vagy cikk is született már.


De most az unsplash van terítéken így erről írok.

Felhasználói szemmel


Felhasználói szemmel egy háttérképeket megosztó oldal. A telefonodra, vagy PC-re tudsz leszedni neked tetsző képeket. Emellett van egy professzionálisabb felhasználása bloggereknek, vagy online sajtóval foglalkozóknak is.

Fotós szemmel


Remek visszajelzések érkeznek a feltöltött képekre. Megnézheted melyik fotód populárisabb, és melyik az amelyiket nem szívesen állítják be az emberek pl. háttképnek.

Én eddig rendszeresen csináltam ilyet instagramon, "wallpaper-time" keretein belül. Az is remek visszajelzés volt hogy melyik kép tetszik a követőimnek és melyik kevésbé. Emellett nagyon megtisztelő dolog is szerintem.


A szerkesztők választása


Van egy különleges momentum amikor a feltöltött képe az embernek kikerül a főoldalra. Nekem majdnem az első ilyen képem került ki amit feltöltöttem, de szerintem amikor új valaki az elsők között kikerül a fotója.

Viszont a későbbiekben is megtisztelő kikerülni. Ez több letöltést, és több megtekintést jelent.

Hogy marketing szempontból mire jó az oldal azt még nem tudom, mindenesetre érdekes kísérletezni vele. Azóta meglett a második kiemelt képem is.

Remélem kedvet kaptatok az oldalhoz, vagy legalábbis érdekes volt számotokra amiket itt leírtam.
Tervezek ebből videót is szóval előbb utóbb lehet az is érkezik majd.


Szép napot!




Indexkép: Christian Wiediger
Második kép: Marek Szturc on Unsplash

Megjegyzések