Magyar youtube videósok közössége? Vége.


Egy korszak lezárult. Az elmúlt időszakban kaptatok sok-sok cikket Youtube témakörben. Viszont ez többet sajnos nem így lesz.
2018 őszén lehetőséget kaptam hogy az egyik legnagyobb youtube csoport egyik moderátora legyek. Írtam sok cikket ami segítette a youtubereket, illetve interjúztam olyanokkal is akik nem kaptak elég figyelmet a csoportban, de remek tartalmat állítanak elő.

Még a csoport jelenlegi borítóképét is én raktam össze:


A napokban viszont egyik pillantról a másikra, figyelmeztetés nélkül eltávolítottak a moderátori pozícióból.

Indoklás nem volt.

Mindenesetre ezek után is lesznek majd youtube-al kapcsolatos tartalmak, de több interjú nem hiszem hogy fog készülni ezen a felületen.

Köszönöm annak aki továbbra is velem marad itt.


Megjegyzések