A legnépszerűbb a legjobb? - Melyik zene streaminget válaszd?


Nem feltétlen a legnépszerűbb a legjobb. Hazánkban is egyre inkább terjed az online zenehallgatás. Az ezt kiszolgáló stream szolgáltatók pedig egyre többen vannak. Pont emiatt lehet nehéz választani. Most mutatjuk mi alapján dönts!
Nehéz objektívnak maradni 1-1 régebbi történés alapján, egy nem is olyan régi összezördülésem volt a Deezer szolgáltatóval ami miatt fel is mondtam a prémium előfizetésem és váltottam. Ha érdekel a teljes sztori akkor ide kattinva tudod elolvasni.

Ezt leszámítva nézzük,
melyik a legnépszerűbb
zenei streaming szolgáltató.


Egy friss felmérés szerint a Pandora szolgáltató vezet, nem kicsi előnnyel a többiekhez képest. Itthon viszont nem örvend nagyon nagy népszerűségnek.
Sokkal inkább a második helyen lévő Spotify, és a listán nem is szereplő Deezer.

Helyet kapott még a nemrég létrehozott Apple Music is, és a Google Play is majdnem a vége felé.

De mi alapján válasszunk közülük?
Én a következő pontok végigjárását javaslom:


  1. Zenei kínálat
  2. Applikáció / elérés
  3. Ár

Igen, jól látjátok jelen esetben szerintem
nem az a legfontosabb mennyibe kerül.
Körülbelül amúgy mindegyik egy árban van pár 100 forint eltéréssel.
Első körben nézzük meg a mi általunk hallgatott zenekarok és zenék megtalálhatóak-e az adatbázisban.


Második körben töltsük le az applikációt, nézzük meg kényelmes-e, jól működik-e, nehogy úgy járjatok mint én.

Harmadik pedig, az utolsó,
fizessünk mindenképp elő
Brrr.. Először én is ódzkodtam a gondolattól, de hamar meglehet vele békélni, és valljuk be, praktikusabb is mint folyton újraszinkronizálni egy kábelen a slágereket.

Ha segített a cikk oszd meg bátran, ha pedig kiegészítenéd, írj kommentet!

Megjegyzések