Deezer és a Prémium felhasználói


Régebbi történetet kapartam elő a fiókból, mégpedig egy zenestraming szolgáltatósat. A premium előfizetéseim a Deezer-el kezdődtek, viszont elég érdekes volt a problémamegoldásuk. Azóta Spotify előfizető vagyok. Na, de nézzük is a sztorit!

2017. március 4.

Kezdjük a legelején...


...iOS felhasználóként kezdtem Telenoros Deezer zene előfizetéssel. Egy 1 éves iPhone 5s-t nyúztam vele, és itt ki is merült a problémák tárháza, mivel nem volt.

De aztán!


Jött az éles váltás, android, plusz megszűnt a Deezer zene szolgáltatásom, már nem tartalmazta az előfizetésem, ezért megkaptam én is androidra a csupasz, buta és reklámokkal teleszórt ingyenes Deezert.

Ott kezdtem el érezni hogy gond van, amikor átvette az uralmat a reklám, és azon kaptam magam hogy 5-6 alkalommal már lement egymás után a reklámblokk, de zene az még sehol.

A poklok pokla


Persze, ott volt a józan ész, akkor irány a prémium! Igen ám, de ez sem old meg minden bajt, az alábbi problémák kezdtek el sorakozni:
  • EQ. Tudjuk mi az az EQ? Kis hangszínszabályzó, amivel a rettenetes hangzást elfogadhatóra tornázzuk. Nos, ez ki-be kapcsolt, csak úgy magától, amikor hívtak zenehallgatás közben kikapcsolt, de vissza már nem tudtad kapcsolni ésatöbbi. Ez elég problémás egy olyan szolgáltatásnál ahol minden nap fizetek nem? Kaptak is egy negatív feedback-et ért, amire azóta sem jött válasz. Mutatom:

Ezután, bár már olvastátok kidobott a Deezer, rá pár napra és nem engedett vissza napokig.
Magyarul fizettem, fizettem, de először nem tudtam normálisan és igényesen zenét hallgatni, aztán meg már sehogy.

Mutatok az említett kidobásról is képernyőfotókat:


De várjatok! A java még most jön...



Mindezt megírva ingerülten, mert miért lennék nyugodt, a Deezer hivatalos facebook oldalára üzenetben, és milyen választ kaptam?

Milyet?


Letiltottak.


*Taps, taps, taps!*
Ezt nevezem válságkommunikációnak! Elégedetlen a prémium ügyfél? Tiltsuk le a f*szba!

Köszönöm Deezer.

A hibák fényében még nem született volna meg ez a cikk, de ez az utolsó pont annyira kiverte nálam a biztosítékot, hogy megyek és váltok Spotify-ra mihelyt letelik ez a hónap. Ott hátha nem letiltással válaszolnak az appon belüli problémákra.


Megjegyzések